vineri, 15 august 2014

O vacanta perfecta!

Vara aceasta plec, în sfârşit, la mare! Îmi pregătesc, entuziasmată, bagajul însă realizez că îmi lipseşte cel mai important gadget pe care mi-l doresc, cu mine, în vacanţă însă...nu îl am! Îmi lipseşte o tabletă frumoasă, elegantă şi micuţă.
Sursă poză: www.stradait.ro

Uitându-mă pe www.stradait.ro, găsesc tableta perfectă. Este o tabletă foarte frumoasă şi elegantă, ieftină şi cu garanţie de 3 ani. Spre fericirea mea, transportul este gratuit în Bucureşti şi pot plăti tableta şi online, cu cardul. 
Mi-am dorit foarte mult o tabletă pentru zilele în care plec în vacanţă şi, iată, în vara aceasta a venit timpul să îmi mai îndeplinesc o dorinţă. 
Tableta are, printre multe alte facilităţi şi dotări, şi webcam. Aşa, voi putea ţine legătura cu cei dragi, oricând, iar imaginea sunt sigură că va fi clară. 

De abia aştept să ajung la mare şi să îmi umplu tableta cu poze. Poze ale dansului mării. Ale valurilor ce se transformă în reali munţi. Ale pescăruşilor ce ne încântă. Ale răsăritului şi apusului. Ale cerului, în toata splendoarea lui. Ale nisipului  ce ascunde atâtea mistere...

Pentru că este timpul să îmi schimb şi telefonul, m-am hotărât să îmi cumpăr şi un smartphone.
Sursă poză: www.stradait.ro

Îmi voi cumpăra şi un Samsung Galaxy S3 Mini Blue. Îmi doresc să îmi cumpăr telefonul de culoare albastră, pentru că îmi aminteşte de mare. De frumoasa mare, de vacanţa de vară, de concediul la care am visat de atâta timp. Sunt sigură că, alături de noua mea tabletă, de acest smartphone şi de oamenii dragi mie, concediul la mare va fi de neuitat!

Îmi place foarte mult că produsele comandate au ajuns, repede şi în timp util, acasă. Au avut certificat de garanţie şi nu au avut nici un defect.

Mi-am pus tableta în bagaj şi, o dată cu ea, mi-am împachetat speranţe, amintiri, dorinţe, zâmbete, curaj şi încredere în mine.
Mi-am înlocuit telefonul vechi cu noul smartphone şi am plecat spre gară, unde mă voi reîntâlni cu prietenii. Plec la mare...!

Niciun comentariu: