vineri, 15 august 2014

Un vis îndeplinit

De mult timp îmi doresc să îmi deschid un magazin cu articole pentru bebeluşi şi, iată, în vara aceasta simt că îmi pot începlini şi acest vis. Am studiat, cu atenţie piaţa, mi-am făcut mai multe planuri de afaceri, pentru a nu avea surprize neplăcute şi m-am sfătuit cu mai multe cunoştinţe, pentru a şti cum îmi pot deschide această afacere cu preţuri minime.

Aşa, am aflat de ITGstore.ro, magazinul online de unde îmi pot cumpăra imprimante color pentru etichete
Sursă poză: www.itgstore.ro

Dorindu-mi să am cele mai frumoase etichete pentru produsele magazinului meu, mi-am cumpărat această imprimantă de etichete de care sunt tare mândră!
Această imprimantă are garanţie 2 ani şi, de asemenea, livrarea este gratuită. 

Îmi place foarte mult că, pe site, la descrierea produsului, am putut accesa broşura imprimantei, în care îmi era explicat, în detaiu, tot ceea ce trebuia să ştiu despre acest produs.

Deşi, la o primă vedere, am crezut că îmi va fi greu să lucrez cu această imprimantă, datorită explicaţiilor din broşură am învăţat foarte repede să umblu cu toate funcţiile ei.

Am fost foarte fericită atunci când am văzut că, de la ITGstore, pot cumpăra şi un software de gestiune.  
Sursă poză: www.itgstore.ro

Pentru că voi lucra cu codurile de bare, am ales să îmi cumpăr Barcode Collector, un soft de colectare coduri de bare care se potriveşte cu majoritatea sistemelor de operare.

Mi-a plăcut foarte mult faptul că acest soft poate fi personalizat după cerinţele mele.

De asemenea, pachetul vine cu un manual complet şi detaliat pentru instalare şi utilizare, aşadar nu îmi va fi greu să mă obişnuiesc cu el.


Acum, după ce am văzut ce oferă cei de la ITGstore.ro, am realizat că un gadget chiar poate salva afacerea şi am învăţat că niciodată nu este prea târziu pentru a-ţi urma visul. Nu-i aşa că şi voi vă doriţi, dragele mele şi dragii mei, să fiţi proprii voştri şefi, să nu mai răspundeţi în faţa nimănui şi să vă puneţi pe picioare afacerea la care vă gândiţi de atâta timp? Echipa de la ITGstore vă este alături cu cele mai bune sfaturi şi cu soluţii rapide şi personalizate.

Niciun comentariu: