luni, 18 august 2014

Apa este secretul unei vieţi sănătoase

Vara aceasta a fost foarte călduroasă, iar eu am ales să mă hidratez cu foarte multă apă. Înainte, obişnuiam să beau apă de la robinet, pe care o filtram. Însă chiar şi aşa, filtrată, nu îmi plăcea gustul pe care îl avea apa. De-a lungul timpului, am încercat apa de la  mai multe firme, însă nu pot spune că m-a încântat gustul pe care îl avea nici una. Până când...

Sursă poză: www.vittel.ro
...până când, am descoperit apa de la Vittel. Atunci când am băut, pentru prima dată, această apă, am simţit, pur şi simplu, cum toată energia universului se canalizează asupra mea. Am simţit că mă răcoresc şi că nu mai are nici o putere, asupra mea, temuta căldură. Am simţit cum, cu fiecare înghiţitură de apă pe care o beau, mă revigorez, mă liniştesc şi...mă reinventez. Da! Apa de la Vittel îmi dă, de fiecare dată, o satre de spirit foarte bună. Îmi dă energie. Mă umple, efectiv, cu viaţă.

Atunci când mă răsfăţ cu această apă, zâmbesc. Îi zâmbesc vieţii, pentru că ştiu că şi ea îmi zâmbeşte mie. Devin mai optimistă. Văd şi partea plină a paharului...sau, mai bine zis, a sticlei. Văd lumea cu alţi ochi...cu ochi de copil.

Atunci când am descoperit apa de la Vittel, am avut frumoasa surpriză de a descoperi concursul pe care ei tocmai îl au în derulare: "GĂSEŞTE COMOARA DE PE STICLELE VITTEL : O EXCURSIE LA Disneyland PENTRU TOATĂ FAMILIA!".

Sursă poză: www.vittel.ro
Pentru a câştiga excursia la Disneyland, nu trebuie decât ca, în perioada 5 iunie - 31 august 2014, să cumperi minim o sticlă Vittel Disney de 0.33 l, care au sticker promoțional,  și să introduci codul unic pe site-ul www.vittel.ro, în secțiunea “Înscrie codul aici”.

De asemenea, în afară de marele premiu, sunt puse în joc şi alte mici premii, cum ar fi wallpaper cu personaje disney pentru care trebuie să înscrii trei coduri, şabloane de colorat disney pentru care trebuie să înscrii cinci coduri şi forme de coroniţe şi alte surprize dacă înscrii şapte coduri.  



Îmi place foarte mult concursul realizat de cei de la Vittel pentru că ajută copiii să adopte un stil de viaţă sănătos şi echilibrat, distrăgându-le atenţia de la sucuri şi atrăgându-i, foarte frumos, prin personajele lor preferate de la Disney. 

Apa este secretul unei vieţi sănătoase, iar cei mici trebuie să înveţe acest lucru cât mai devreme!


Sursă poză: www.vittel.ro

Niciun comentariu: