duminică, 10 august 2014

Schimbare de mentalitate

Din ce în ce mai multă lume se însepărtează de România, încrercând să îşi găsească fericirea în străinăzaze. Uneori, oamenii reuşesc, alteori însă...se întorc în ţară cu banii cheltuiţi şi cu datorii. 

Cu toţii vrem o schimbare pentru România, însă nici unul dintre noi nu încearcă să fie şi să facă schimbarea, pentru a se da exemplu celorlalţi oameni. Noi toţi spunem că, dacă nu vrea nimeni să schimbe ceva în ţara asta, de ce am încerca noi să schimbăm ceva? De ce să ne schimbăm noi înşine? De ce...?! Este atât de simplu şi, totodată, atât de complicat...pentru că  noi, oamenii, suntem complicaţi! Ne place atât de mult să complicăm chiar şi cele mai simple lucruri, încât nu mai ştim să ne bucurăm de frumuseţea lucrurilor simple.

Lucrurile simple...sunt lucrurile care ne aduc cea mai mare bucurie. Cea mai călduroasă pace în suflet, cei mai frumoşi şi mai coloraţi fluturaşi din stomac. Lucruri simple...azi vă propun să discutăm despre unul dintre cele mai simple şi, totodată, complicate locuri...despre pământul românesc! 

Ce vină are, oare, ţara noastră pentru că este condusă de oameni incompetenţi? Ce vină are pământul pe care călcăm, pentru că susţine atâşia români care consideră că România înseamnă doar politicieni, biserici, preoţi, spitale neîngrijite, sărăcie, ţigănie, murdărie, minciună, fraudă? România este o ţară, un pământ, un loc cu peisaje superbe, cu oameni care au rămas în istorie ca oaze de speranţă şi de mândrie, cu tradiţii frumoase şi diverse, cu elevi şi studenţi eminenţi...România este un loc cu care trebuie să ne mândrim, nu este reprezentată nicidecum de oamenii care o conduc sau care o locuiesc.

Cu toţii vrem o schimbare. Eu am mers în căutarea schimbării şi am fost plăcut surprinsă atunci când am găsit magazinul Made Romania, un magazin online care vinde doar produse româneşti. Mi-am dat seama că, un mod prin care ne putem ajuta ţara, este să cumpărăm cât mai multe produse româneşti. 

Sursă poză:http://www.maderomania.ro
Pentru că mi-am dorit să îmi amenjaez casa într-o manieră mai modernă, m-am gândit că cele mai potrivite produse sunt cele de la magazinul online www.maderomania.ro, din simplul motiv pentru care sunt româneşti, au preţ accesibil şi au o calitate foarte bună.

M-am hotărât să cumpăr din acet magazin, pentru a face parte din oamenii care promovează produsele româneşti, cumpărându-le! Este foarte important să ne promovăm produsele şi locurile din ţara noastră, pentru că, doar aşa, putem deveni cunoscuţi în străinătate şi pentru lucrurile frumoase şi bune pe care le putem realiza.

Sursă poză:http://www.maderomania.ro


De cum am văzut acest fotoliu cu perne roşii, recunosc că nu mi-am mai putut lua ochii de la el. Ador culoarea roşie şi m-a atras foarte mult faptul că fotoliul conţine atât elemnete mulate din fag, cât şi lemn masiv de fag.

Pentru că mă şi imaginam relaxându-mă în minunatul fotoliu, mi l-am comandat şi am fost surprinsă plăcut atunci când am observat că a ajuns foarte repede comanda şi că este foarte uşor de asamblat. Recunosc că nu am răbdare, însă acest fotoliu chiar nu mi-a dat bătăi de cap!  

Atunci când m-am aşezat în fotoliul meu nou, am simţit cum relaxarea îmi inundă întreg corpul şi, zeci de minute, nu m-am mai dat jos...m-am relaxat şi am visat atât de frumos, încât nu cred că mă voi sătura nicicând de acest produs românesc. Încă o dată, am realizat  că românii, atunci când vor, realizează cele mai bune lucruri!
Pentru că, de mult timp, căutam o vază românească frumoasă, m-am hotărât să îmi aleg una din frumoasele vaze pe care le-am găsit în secţiunea decoraţiuni
Sursă poză: www.maderomania.ro

Această frumoasă vază mi-a făcut cu ochiul (sau cu...floarea) încă de când am văzut-o. Mi-a plăcut foarte mult cromatica de culori, pentru că îmi aduce aminte de plajă, de mare, de nisip, de cer...într-un cuvânt, de vară!

Cu o singură vază, iată că am adus un strop din izul mării în camera mea.

Acum pot fi sigură că, în această vază, voi avea mereu loc pentru florile primite de la oamenii speciali din viaţa mea. Şi, de ce nu, pentru florile pe care mi le fac cadou.






Până să descopăr magazinul onlinu Made Romania, nu ţineam cont atunci când cumpăram produse. Nu mă interesa dacă sunt realizate în România sau nu, eu doar cumpăram. De puţin timp însă, atunci când merg la cumpărături, îmi doresc să cumpăr cât mai multe produse româneşti...pentru că sunt româncă şi pentru că mă mândresc cu ţara mea! Sunt de părere că românii trebuie să îşi schimbe mentalitate, măcar în privinţa acestul lucru: produsele româneşti NU sunt mai proaste decât produsele străine! Din contră, românii realizează produse cu mult superioare străinilor!

Niciun comentariu: