joi, 14 august 2014

o vacanţă de vis

Vara aceasta am plănuit o vacanţă la mare, împreună cu persoana dragă mie. Mi-am dorit, însă, ca aceasta vacanţă să transforme vara într-o vară, cu adevărat...tropicală!
Pentru că am reuşit să slăbesc şi să îmi modelez corpul şi pentru că am auzit că, la sevensins.ro găsesc cele mai frumoase şi senzuale costume de baie, mi-am dorit foarte mult să îmi cumpăr, de la ei, un astfel de costum.
Sursă poză: www.sevensins.ro
Nu mi-a trebuit mult timp până să găsesc costumul de baie perfect pentru mine! Îmi plac enorm de mult lanţurile aurii ce rup simplitatea unui costum de baie negru. Aceste lanţuri îi dau, costumului, un aer uşor provocator, atât cât trebuie pentru a atrage privirile ruşinoase de pe plajă şi pentru a mă simţi o adevărată sirenă a mării.

Bureţii sutienului pot fi înlăturaţi, însă nu văd de ce ar face cineva acest lucru, pentru că frumuseţea stă şi în aceşti bureţi, care întăresc cupele sutienului, punând foarte frumos în evidenţă bustul. Îmi place foarte mult că sutienul se leagă atât după gât, cât şi la spate, astfel încât pot fi sigură că nu o sa cadă şi mă pot distra, simţindu-mă liberă.

Costumul acesta de baie nue ste deloc scump şi este disponibil în mai multe mărimi. 
Eu mi l-am cumpărat de cum l-am văzut...tu ce alegere faci? Vrei să te simţi provocatoare şi frumoasă la plajă sau nu?

Pentru că îmi doresc să fiu provocatoare nu numai pe plajă, am aruncat o privire şi peste cămăşi de noapte şi neglijeuri.
Sursă poză: www.sevensins.ro

Am ales să îmi cumpăr un superb halat din tul roşu şi multe multe inimioare. Pentru că ador culoarea roşie, acest costul pur şi simplu m-a hipnotizat şi mi l-am comandat, împreună cu superbul costum de baie.
Îmi place foarte mult şi modul în care fundiţa din satin pune foarte frumos în evidenţă decolteul pe care halatul parcă îl reinventează.

Foarte de efect mi s-au părut şi mânecile evazate, ce dau o notă de feminitate, care mai domoleşte, puţin, din aerul provocator dat de întregul costum.

Cu aceste achiziţii pentru vacanţa de vis, cu siguranţă că vara va fi mult mai fierbinte, iar aceste zile petrecute la mare, în compania persoanei dragi, vor fi de neuitat!



Un comentariu:

Daniella Ermesa spunea...

Costume de baie SUPER HOT te asteapta sa le descoperi. Modelele noastre sunt modele de costume de baie formate din doua piese sau dintr-o singura piesa. Pentru un concediu de neuitat, alege sa porti costumele de baie selectionate special pentru tine. Cu siguranta fotografiile iti vor arata ca ai facut o alegere excelenta!