vineri, 15 august 2014

O dorinţă, un deja vu

Ţin minte că, la începutul anului, singura mea dorinţă a fost ca anul 2014 să fie bun, blând, răbdător, frumos şi plin de clipe de fericire pură, simplă. Nu a fost, însă, aşa. Chiar din prima zi a anului am avut câteva probleme şi, iată, de atunci am avut câteva clipe frumoase şi multe clipe grele. Până acum, anul 2014 nu a fost nicidecum aşa cum mi-am dorit. De abia acum, în utlima lună a verii, anul acesta pare să îmi redea, puţin câte puţin, speranţa şi liniştea.

Acum, mai sper încă într-un 2014 aşa cum mi-am dorit. Chiar dacă a început destul de prost, sper că se va încheia foarte frumos. Aceasta este ultima dorinţă ce mi-a mai rămas pentru acest an. O dorinţă, un deja vu...dacă stau bine să mă gândesc, aşa au fost toţi anii. Aşa este viaţa şi aşa suntem noi oamenii: nu tot ceea ce ne dorim se poate îndeplini. Viaţa pare-se că ştie mai bine decât noi de ce ni se întâmplă ceea ce ni se întâmplă. Privind în urmă, realizez că am trecut prin nişte schimbări majore, pentru a-mi fi bine acum şi, mai ales, pe viitor.

O dorinţă, un deja vu...nu ştiu de ce, dar simt că fiecare dorinţă este ca un deja vu...tot ceea ce îmi doresc simt că mi-am mai dorit...câdnva...acum, de exemplu, îmi doresc să cumpăr, pentru cineva mic şi drag, un calculator bun, ieftin şi frumos. Aceasta este dorinţa mea, pentru vara ce se scurge, cu maşi mici...dar siguri. Acesta este deja vu-ul meu de vară, pentru că simt că, undeva...cândva...mi-am mai dorit să fac un asemenea cadou unui copil drag.
Sursă poză: www.abdcomputer.ro

Pentru că mi-am dorit enorm de mult să transform acest deja vu în dorinţă îndeplinită, am cumpărat un calculator second-hand Dell pentru a-l face, în sfârşit, cadou unor copii tare dragi sufletului meu.

Raportat la datele tehnice ale calculatorului, preţul lui este foarte bun, astfel încât am făcut comanda, fără să mai stau pe gânduri, chiar la adresa la care stau copilaşii.

Fericirea din ochii lor, atunci când au primit cadoul, nu se poate descrie în cuvinte. În acel moment, am simţit cum deja vu-ul pe care îl simţeam de ani de zile, s-a desprins de sufletul meu, lăsându-l liber şi fericit. Din ace moment, am simţit că anul 2014 va fi exact aşa cum mi-am dorit!

3 comentarii:

Cristiana spunea...

Foarte frumos gest, sunt copii saraci care si-ar dori mult un calculator sa vada ceva acolo pe un ecran chiar daca e vechi.

Marius spunea...

Ce repede imbatranesc sistemele acum, dupa 4 ani trebuie sa faci deja upgrade..

Calculator ieftin spunea...

M-a sensibilizat foarte mult articolul tau. Un gest foarte frumos care ma incurajeaza sa ma gandesc mai mult in timpul anului la cei care se bucura la lucruri marunte si care, prin fiecare gest de donatie, chiar si a unui calculator second hand, ne invata sa fim oameni, sa fim mai buni si mai fericiti cu ceea ce avem.