luni, 18 august 2014

Spune-ţi părerea. Ajută oamenii să nu mai piardă timpul!

De câte ori nu ţi s-a întâmplat să îţi pui toate speranţele într-un anumit magazin sau într-un spectacol pentru ca, după ce ai fost acolo, să rămâi cu un gust amar? De câte ori nu ţi s-a întâmplat ca, după o asemenea dezamăgire, să nu te gândeşti că ai pierdut timpul şi că, în loc că fi fost la acel magazin sau la acel spectaol sau, pur şi simplu, în acel loc în care tu ai crezut că va fi altfel, ai fi putut să mergi într-un loc recomandat de către alţi oameni?

Amintirile...trebuie să fie frumoase. Trebuie să îţi aducă zâmbete, nu lacrimi; recunoştinţă, nu păreri de rău; fluturaşi fericiţi în stomac, nu dureri de cap...!

De curând am aflat de site-ul recomandati.ro, locul în care oamenii îşi dau cu părerea...şi o fac bine!

Sursă poză: www.recomandati.ro

Recomandati.ro este mai mult decât un loc în care se regăsesc păreri. Este o comunitate. O lume în care oamenii su aceleasi pasiuni se regăsesc, participă la aceleaşi evenimente, apoi îşi scriu părerea despre experineţa trăită, pentru a-i ajuta şi pe ceilalţi să trăiască o experienţp frumoasă sau să evite o catastrofă.

Aşadar, recomandaţi.ro NU este un site comercial. Este un site în care se face schimb de...experienţe, de păreri, de gânduri. 

Cred cu tărie că recomandaţi.ro este cel mai bun site în care oamenii pot obţine feedback preţios pentru orice firmă, specatol sau locaţie care îi interesează. De ce să pierdeţi timpul, când îl puteţi valorifica? De ce să mergeţi într-ul loc, fără a afla care sunt părerile altor oameni care au fost, deja acolo?

Pentru că ador muzica, am ales să aflu, de pe site-ul recomandati.ro, la ce spectacole merită să merg şi ce specacole trebuie să evit. După ce voi merge la spectacolul ales cu ajutorul acestui site, voi scrie, şi eu, părerea mea. Doar aşa, prin implicare şi interacţiunea dintre oameni, acest site poate creşte şi, implicit, tot noi vom fi cei câştigaţi!

Tot de pe recomandati am aflat, din secţiunea diverse, de spectacolul Jurassic Adventures. Pentru că nu ştiam de el, am citit, de pe site, descrierea spectacolului, am aflat ce preţ au biletele şi, bineînţeles, am aflat ora, data şi locul în care se va ţine.

 De când am descoperit recomandati.ro, sunt la curent cu noutăţile din oraş şi cu părerea oamenilor despre locurile în care au fost. Site-ul îmi este de un real folos, iar eu pot spune că, de când citesc părerile oamenilor, am ocazia să evit locurile în care, pur şi simplu, aş fi ăierdut timpul.

Niciun comentariu: