duminică, 17 august 2014

Studenţie. Magie.

Studenţie. Cea mai frumoasă etapă. Eliberare. Maturitate. Dezvoltare. Însuşire. Dragoste. Relaţii. Prietenii noi. Oameni. Profesori. Seminarii. Colocvii. Proiecte. Examene. Emoţii. Peste emoţii. Studenţi. Studenţii sunt frumoşi, sunt magici...ei realizează clipe de neuitat. Când petrec. Când râd şi când glumesc. Când nu sunt atenţi la ore şi când chiulesc. Apoi...vin restanţele. Iar emoţii. Şi mai mari. Nopţi nedormite. Zile încărcate de...nimic! Zile colorate şi nopţi albe. Sesiune de restanţe. Iar magie, atunci când restanţele sunt luate. Magie, atunci când examene sunt luate cu note mari. Magie. Studenţie...magie!

Pentru mine, cea mai frumoasă perioadă a vieţii este studenţia! Atunci, se construiesc cele mai frumoase relaţii...de prietenie şi de iubire. Atunci, înveţi de înseamnă independenţa. Atunci, pleci de acasă. De cele mai multe ori, în alt oraş. Pleci cu speranţe, cu idei, cu dorinţe, cu zâmbete nedescoperite încă, cu lacrimi neuscate, cu iubiri neîmpărtăşite. Pleci. Cu toată încărcătura emiţională. Pleci...şi atât!

O altă perioasă superbă, înainte de studenţie, este majoratul. 18 ani. Iar...eliberare. Independenţă. Fericire. Pentru majoritatea dintre noi, vârsta de 18 ani a încemnat, de fapt, biletul către mult doritul permis de conducere. Ce tânăr nu îşi doreşte să obţină permisul, să îşi cumpere sau să primească o maşină şi să conduce...oricând şi oriunde vrea? 

Atunci când una dintre cele mai bune prietene şi-a cumpărat maşină şi a început să conducă, mi-a povestit, după un timp, de service-ul auto Radacini.  

Sursă poză: www.radacini.ro
Mi-a povestit că a avut o defecţiune la maşină şi, neştiind ce şi cum să facă, a mers la ei. Mi-a vorbit atât de frumos despre echipă, încât mi-am promis că, atunci când voi avea astfel de probleme cu maşina mea, voi apela tot la ei.
Mi-a spus că echipa este foarte amabilă şi săritoare, că oamenii de acolo sunt zâmbitori şi amabili. Serviciile sunt ieftine şi foarte calitative, iar oamenii ştiu exact ce fac şi rezolvă, foarte repede, orice problemă legată de mşină. Ea, fiind studentă, a fost foarte încântată de preţurile ieftine ale serviciilor şi de rapiditatea cu care i-au rezolvat problema.
Sursă poză: www.radacini.ro
Fiind curioasă din fire, am intrat pe site-ul lor şi mare mi-a fost mirarea atunci când am văzut că au şi o funaţie - Fundaţia Rădăcini.

Pentru că am vrut să aflu mai multe, am observat că au un proiect pentru studenţi - "Rădăcini pentru studenţi", prin care ai acordă burse studenţilor. Proiectul se desfăşoară în oraşele Bucureşti, Braşov, Brăila, Constanţa, Galaţi şi Ploieşti.

 Din 1991, Fundaţia Rădăcini se ocupă de categoriile sociale care au nevoie de ajutor, oricare ar fi acesta - educaţional, material, de sănătate, etc.

Mi-a plăcut foarte mult iniţiativa lor şi mi-am dat seama că mai există, încă, oameni care încearcă să schimbe ceva în lume. Oameni care se dau exemplu pentru a-i învăţa şi pe alţii cum să facă fapte bune. Oameni...care oferă rădăcini celor care nu mai pot merge mai departe!

Sursă poză: www.radacini.ro

Niciun comentariu: