sâmbătă, 16 august 2014

Răsfăţ pentru maşina mea

Dimineaţă. Dimineaţa de după...Cu doar o zi înainte mi-am luat permisul. Mi-am luat examenele cu brio! Dimineaţă...beau, liniştită şi tare mândră de mine, cafeaua. Privesc pe geam. Îmi admir maşinuţa nouă. Îmi privesc permisul. Apoi, iar maşina. Sunt emoţionată. Îmi doresc să îmi cumpăr câteva accesorii auto.

Deschid laptopul şi intru pe magazinul online de care am aflat de la o prietenă foarte bună: Hanora.
Sursă poză: www.hanora.ro

Îmi comand, în primul rând, un frumos set de covoare pentru maşinuţa mea. 

Covoarele sunt din cuciuc şi, faţă de ceea ce am găsit la magazinele concurente, raportul calitate - preţ este foarte bun!

Ştiu că acest set de covoraşe îmi va îmbrăca, foarte frumos, maşina şi îmi place foarte mult că se curăţă şi se usucă repede.

Setul de covoare este complet şi este special creat pentru modelul de maşină pe care îl am.

Pentru că ador culoarea roşie, m-am hotărât să îmi cumpăr, pentru scaunele maşinii, huse roşii.
Sursă poză: www.hanora.ro

Faţă de concurenţă, şi husele au un raport foarte bun calitate - preţ, astfel încât mi-am comandat, fără să stau pe gânduri, şi aceste superbe produse, care îmi vor înfrumuseţa interiorul maşinii mele.

Astăzi a fost ziua în care mi-am răsfăţat maşina. I-am cumpărat cele mai frumoase şi calitative produse, am admirat-o şi am dus-o la spălătorie. Am vrut să o pregătesc pentru noile produse comandate special pentru ea.

Atunci când am aflat de Hanora.ro, nu am crezut, sincer, că voi fi atât de mulţumită. Produsele comandate au ajuns acasă a doua zi, iar domnul care mi le-a livrat s-a purtat foarte frumos, fiind amabil şi zâmbitor. Produsele au venit însoţite de factură şi nu au avut nici un fel de defect, aşa cum mi s-a întâmplat la comenzi făcute de la alte magazine online. 

Îmi pare foarte bine că mi-am ascultat prietena şi am ales să îmi fac cumpărăturile de pe Hanora.ro, magazinul online unde am găsit produse de la cosmetice, jucării, produse pentru casă, la ţigări electronice, piese şi accesorii auto, sau chiar produse pentru iubitorii de muzică folk. Hanora.ro este, într-adevăr, magazinul online unde găsesc orice îmi trebuie! 

Niciun comentariu: