vineri, 15 august 2014

Un cadou de vară

Vara aceasta m-am hotărât să îmi fac un cadou special. Îmi voi cumpăra un laptop, pentru că îmi doresc foarte mult să mă pot ocupa de una dintre pasiunile mele - bloggingul - cât mai bine. Îmi trebuie, aşadar, un laptop nou, care să nu se mai blocheze la fiecare comandă pe care trebuie să o facă.

Ştiu că la itgalaxy.ro  voi găsi produsul potrivit pentru mine şi doar aici mă voi putea bucura de raportul optim calitate-preţ. Îmi place foarte mult faptul că au o gamă largă de  laptopuri, din care îmi pot alege alesul
Sursă poză: www.itgalaxy.ro
După îndelungi căutări, hotărâri şi răzgândiri, am ales să îmi cumpăr un laptop care sigur mi se potriveşte. Pentru că ador să fiu în pas cu tehnologia, am căutat acel laptop care să fie ieftin şi, cât de cât, în pas cu moda.

O dată cu acest superb laptop, am primit cadou şi un Card VIP ITGalaxy, în valoare de 250 lei. Am fost tare mândră de alegerea făcută şi de cadoul primit!

Laptopul acesta are garanţie 24 de luni şi are livrare gratuită în Bucureşti - acesta a fost încă un cadou din partea echipei de la itgalaxy.

Sursă poză: www.itgalaxy.ro
Bineînţeles că, pe o aşa căldură, nu am putut să nu îi iau noului meu laptop un prirten de nădejde - un cooler pe care, norocul meu, l-am găsit la promoţii.

Şi acest produs are livrare gratuiră în Bucureşti şi, spre marea mea fericire, are şi o reducere frumuşică.

Îmi place foarte mult faptul că itgalaxy procesează şi livrează comanda foarte repede şi oferă cele mai mici preţuri. 

Aproape orice produs cumpărat este însoţit de un cadou şi de livrare gratuită în Bucureşti, astfel încât tehnologia chiar poate ajunge pe placul tuturor clienţilor.

Îmi place, de asemenea, că fiecare produs este descris în detaliu, având şi poze clare.
Acum, tehnologia este mai aproape, mai accesibilă şi mai simplă decât crezi!

Sursă poză: www.itgalaxy.ro

Niciun comentariu: