sâmbătă, 9 august 2014

Lumina creează şi reînvie amintiri

Dintotdeauna mi-a plăcut ca momentele frumoase să fie îmbrăţişate de magia binefăcătoare a luminii...acea lumină realizată special pentru a evidenţia, într-un mod aparte, clipele ce vor deveni, în memoria mea (a noastră) amintiri îmbogăţite cu sentimente, mângâieri sufleteşti, zâmbete, lacrimi de bucurie şi de emoţie, oameni, iubiţi, îndrăgostiţi...

Vacanţa...ultima vacanţă mi-a rămas întipărită în memorie ca un tatuaj al iubirii...o iubire la care mulţi oameni visează, dar pe care puţini au reuşit să o trăiască. O iubire între doi oameni...între mine şi el...acel unic el, care îmi va face, iar şi iar, sufletul să vibreze, să putească, să danseze...îmi va acorda inima cu lumina mirifică ce a făcut amintirea să devină una din cele mai frumoase clipe pe care le-am trăit...inima şi sufletul, îmi amintesc, au fost acordate perfect...parcă ar fi fost acelaşi...

Sursă poză: http://www.atas.ro
Îmi amintesc cum, în acea vacanţă, eu şi iubitul meu ne-am cazat la un hotel special, în care fiecare cameră este luminată pentru a se crea efecte speciale, cu ajutorul luminii şi al umbrelor. Acest proiect a fost realizat de către Atas Lighting.
De cum am intrat în camera noastră, am simţit cum lumina ce, parcă, dansa cu umbere, ne invita în dansul lor...a fost minunat să ne aruncăm, pur şi simplu, în jocul luminii şi sp ne lăsăm purtaţi de valsul ce, deşi nu îl auzeam, îl simţeam prin toţi porii...atmosfera realizată cu ajutorul luminii era o atmosferă de vis...romantismul se împletea cu fericirea, cu rafinamentul, cu simplitatea...nu ne  mai săturam de primirea caldă a luminii...
 
Această minunată vacanţă a durat o săptămână...o săptămână în care am simţit cum lumina ce trona în camera de hotel ne-a încărcat cu energie, cu veselie, cu speranţe

Înainte să plecăm acasă, ne-am dorit foarte mult să aflăm cu ce firmă a colaborat hotelul pentru iluminare. Am aflat că firma este Atas Lighting şi, interesaţi, am vrut să aflăm mai multe detalii despre cum lucrează echipa. Cu surprindere, am înţeles că Atas Lighting oferă nu numai soluţii personalizate pentru fiecare client, ci şi implementarea rapidă a acesot idei. De asemenea, ei oferă servicii de consultanţă şi asistenţă pentru arhitecţi, designeri sau proiectanţi. 

Ne-am întors acasă cu puteri noi şi cu dorinţa de a cere un proiect şi pentru camera noastră. Zis şi făcut, am intrat pe site-ul Atas Lighting şi am completat acest formular online, în urma căruia răspunsul a fost pozitiv. Echipa de la Atas Lighting era hotărâtă să ne ajute cu acest proiect, iar noi am fost foarte fericiţi când am văzut cât de frumos au reuşit să ne transforme dormitorul, cu ajutorul jocului de lumini. Mi-a plăcut în mod deosebit faptul că au fost dispuşi să discutăm, pentru a găsi soluţii personalizate. 

Înainte de a începe proiectul pentru dormitorul nostru, echipa a realizat o simulare 3D, pentru a şti exact cum va arăta dormitorul după implemetarea proiectului.

De când echipa Atas Lighting ne-a transformat dormitorul cu ajutorul luminilor, am simţit, zi de zi, că suntem în vacanţă. După fiecare zi obositoare, lumina binefăcătoare parcă ne lua în braţe, ne alinte, ne mângâia. Ne atrăgea în mrejele ei, ajutându-ne să uităm de probleme...am învăţat că, îmtr-adevăr, cu lumina se poate realiza o terapie foarte bună pentru fiecare om care vrea să se relaxeze.

Amintirea acestei vacanşe mi-a rămas întipărită în suflet, fiind un pansament minunat pentru clipele în care simt că nu mai pot merge mai departe...într-adevăr, lumina creează şi reînvie amintiri...amintiri ce rămân în sufletul fiecărui om ca oaze de binefacere...

Niciun comentariu: