duminică, 17 august 2014

Răsfăţ pentru părul meu

Vara aceasta, îmi voi răsfăţa părul aşa cum merită. Am părul creţ şi pierd, zilnic, foarte mult timp pentru a încerca să îmi aranjez, cât de cât, părul. După ce sunt mulţumită cu felul în care arată, nu trec nici câteva ore şi părul se aranjează, oar, cum doreşte. Cu această problema ne confruntăm aproape toate, dragele mele iar azi, pentru că îmi sunteţi atât de dragi, vă voi spune un mic secret pentru a vă îmblânzi părul. 

Pentru că dintotdeauna mi-a plăcut să am părul drept şi mătăsos, nu creţ, neascultător şi cu mult prea mult volum, m-am gândit că este timpul să îmi fac un cadou de nepreţuit: îmi voi cumpăra câteva produse pentru îngrijirea părului, de la Philips.

Sursă poză: www.philips.ro

Sursă poză: www.philips.ro
Mi-am cumpărat această placă pentru îndreptat părul realizată din plăci flexibile de titan, pentru o îndreptare mai rapidă a părului, la o presiune optimă.
Placa are o durată de încălzire de doar 10 secunde, astfel încât părul se va transforma în cea mai frumoasă podoabă capilară în doar câteva minute.

Plăcile flexibile din titan previn căderea părului şi, de asemenea, tratamentul cu ioni oferă părului o îngrijire foarte bună, lăsându-l strălucitor, puternic şi drept. 
Distribuirea uniformă a căldurii nu va încălzi, în exces, părul, lăsându-l mătăsos şi frumos. 
De asemenea,
ThermoGuard previne expunerea la temperaturi de peste 200 grade.

Sursă poză: www.philips.ro
Mi-am cumpărat şi acest ondulator, pentru zilele în care mă voi plictisi de părul drept şi îmi voi dori bucle elegante şi ascultătoare, care să ştie foarte bine unde le este locul...

Cu acest ondulator, voi avea bucle şi onduleuri cu aspect natural, iar părul se va păstra sănătos şi frumos.

Ondulatorul are un înveliş moale, cu ajutprul căruia evit arderea mâinilor sau a părului.
Îmi place foarte mult faptul că dispune şi de un indicator unic, ce mă anunţă atunci când bucla este gata. 
Pot seta temperatura digitală a ondulatorului, pentru a se potrivi tipului meu de păr şi, ami mult, aparatul este dotat cu un indicator, pe ecranul LCD, pentru a ştii, în orice moment, starea de utilizare a aparatului.

Cu noile produse cumpărate de la Philips, vara îmi va fi mult mai frumoasă, iar eu mă voi simţi mult mai atrăgătoare şi sigură pe mine.

Niciun comentariu: