sâmbătă, 16 august 2014

Elefantul salvator

În curând voi pleca în concediu. Pentru că nu vreau să uit nimic din ceea ce îmi trebuie la mine, îmi fac o listă şi realizez că nu mai am machiaje. Îmi place foarte mult să mă îngrijesc, să mă răsfăţ şi să arăt, întotdeauna, bine. Bineînţeles că nu pot pleca în concediu fără o trusă foarte bună de machiaje.

Pentru că mă grăbesc şi nu am timp să umblu prin magazine, voi cumpăra de la Elefant.ro, magazinul onlipe preferat. Elefant.ro este, de fapt, mai mult decât un magazin online! Este un adevărat mall online, unde găsesc produse pentru toţi membrii familiei. Îmi pot alege produsele preferate din peste 130.000 de produse. Pe elefant.ro găsesc produse cum ar fi cărţi, ebooks sau ereadere, lucruri pentru copii şi bebeluşi, îmbrăcăminte şi încălţăminte, accesorii şi cosmetice şi parfumuri.

Sursă poză: www.elefant.ro
De curând am aflat şi de clubul elefant.ro. Aflând că primesc atât un  voucher de bun venit în valoare de 90 lei, cât şi divesre cadouri şi reduceri care se dau doar clienţilor care s-au înscris în club am decis, fără să mai stau ăe gânduri, să mă abonez şi eu.

Fericită că am primit voucherul de 90 de lei, am început să îmi cumpăr produsele cosmetice de care am atâte nevoie în concendiu. 
Sursă poză: www.elefant.ro
 
 În primul rând, mi-am cumpărat o cremă bio cu extract de rodie, potrivită tenului mixt. Datorită extractului de alge marine Chondrus Crispus, această cremă are un efect hidratant de 24 de ore. Pentru zilele de concediu, acesta este un avantaj pentru că tenul va rămâne hidratat o zi întreagă, în timp ce eu mă pot distra liniştită, ştiind că tenul va arăta perfect. 
Vitamina E cu care această cremă este îmbogăţită are un efect antioxidant foarte puternic, iar extractul de rodie regenerează pielea şi previne apariţia ridurilor.

Această cremă, după părerea mea, nu trebuie să lipsească din bagajul nostru de concediu (şi nu numai), dragele mele. Merităm, din plin, să ne răsfăţăm pe tot timpul anului cu o astfel de cremă, nu doar atunci când suntem pelcate.

Sursă poză: www.elefant.ro

Mi-am mai cumpărat şi acest gel bio de curăţare a tenului. Acest gel se potriveşte perfect cu tenurile acneice şi curăţă în profunzime, reglând secreţia de sebum şi prevenind apariţia acneei. De asemenea, acest gel diminuează roşeaţa pielii şi închide porii dilataţi. 

Datorită ingredientelor sale active, gelul are efect antiseptic, este un puternic antioxidant şi are proprietăţi antivirale. 

Am ales să cumpăr produse bio pentru că sunt mult mai sănătoase şi sunt potrivite pentru fiecare tip de ten.

Am fost plăcut surprinsă atunci când am observat că produsele comandate su ajuns chiar a doua zi, fiind livrate cu factură şi fiind împachetate foaret frumos.


Pentru că elefantul salvator m-a salvat şi de această dată, am ales să mă abonez la newsletter-ul elefant.ro. Printre beneficiile de care mă bucur în prezent, pot enumera: reduceri la produsele preferate, primesc, zilnic, vouchere de reducere pe e-mail. De asemenea, pot beneficia chiar şi de reduceri de până la 85%, prin campaniile cu stoc limitat. 

Elefant.ro mi-a devenit cel mai drag mall online, pentru gama diversă de produse, pentru reducerile şi cadourile cu care sunt răsfăţată şi pentru seriozitatea şi amabilitatea echipei.

Niciun comentariu: