duminică, 17 august 2014

Un somn liniştit

Încă de când sunt mică, îmi place să dorm într-un pat mare. Îmi place să am o saltea confortabilă, care să se plieze exact după mişcările mele. Care să îmi ofere un somn liniştit şi sănătos.

Salteaua pe care o am acum este cam veche, de aceea îmi doresc să o schimb. 
Sursă poză: www.ramedepat.ro

Acum, îmi doresc o saltea cu memorie, pentru că am auzit că sunt foarte bune pentru un somn liniştitor.

Uitându-mă pe ramedepat.ro, am găsit această saltea cu memorie, "Vasco Memory Small", cu spunmă. Această saltea este construită, în special, pentru oamenii care adorm foarte greu. Ea îţi oferă un somn liniştit, ajutându-te să îţi reglezi sănătatea şi să fii mult mai activ peste zi.

Salteaua are o fermitate foarte bună, datorită stratului de 4 cm. de memory. Ea susţine, în mod natural, coloana vertebrală, păstrând spatele drept şi prevenind, astfeş, durerile de spate.

De asemenea, salteaua îmbunătăţeşte circulaţia sanguină.

La această saltea, îmi place foarte mult faptul că materialele de suprafaţă au fost tratate cu aloe vera, astfel asigurându-se un somn profund şi liniştit.

Pentru mine, orele de somn sunt foarte importante, pentru că, altfel, sunt conştientă că nu pot da randament maxim în timpul zilei. Dacă nu ma o saltea de bună calitate şi, de asemenea, perne medicinale, îmi este greu să mă odihnesc aşa cum trebuie, iat dimineaţa mă trezesc mai obosită decât eram atunci când am adormit.

La achiziţionarea acestei saltele, echipa de la ramedepat.ro oferă, cadou, şi perne memory. Aceste perne ajută la poziţionarea corectă a coloanei vertebrale, se mulează după forma capului şi elimină tensiunea zonei cervicale, astfel încât durerile de gât, de cap şi de spate din timpul somnului vor dispărea. Înainte, aveam probleme cu somnul din cauza pernei mari şi pufoase pe care dormeam. Mă durea capl şi nu puteam dormi. De când am această pernă memory, somnul meu s-a îmbunătăţit considerabil. Dimineaţa mă trezesc plină de energie, cu zâmbetul pe buze şi gata pentru o nouă zi minunată.

Niciun comentariu: