luni, 18 august 2014

Către fericire...în paşi de dans

Dans. Pace. Minune. Aripi. Zbor. Vis îndeplinit. Acorduri de speranţă. Paşi însre fericire.

Dans...Cuplu. Iubire. Priviri suave. Zâmbete. Înţelegere printre paşi de dans. Piruete. Destin. Îmbrăţişări. Strângere de mână. Şoapte la ureche. 

Atunci când dansez, simt cum universul îmi strânge mâna, mă ia în braţe şi îmi şopteşte că, de acum, doar eu îmi pot picta planşa destinului...în paşi de dans...în paşi de vals vienez. Ador valsul! Valsul vienez. Ador momentele în care îmi iau sufletul de mână şi, în ăaşi de fericire, pe acrodurile valsului, ne unduim, ne îmbrpţişăm, ne încălzim...

Am ales să iau câteva lecţii de dans, mergâns la Soft Step. De ce? Pentru că dansul mă relaxează. Mă eliberează. Îmi redă încrederea şi siguranţa de care am nevoie. Îmi dă putere, după o perioadă grea din viaţa mea, să o iau de la capăt. Să închei socotelile cu trecutul şi să încep o nouă etapă a vieţii mele. O etapă care începe cu un singur pas...cu primul pas de dans, pe care îl voi învăţa la Soft Step...asta da fericire!

Sursă poză: www.softstep.ro
Îmi place să merg la Soft Step, pentru că, în paşi de dans, pot înlocui foarte bine, sala de gimnastică. În paşi de dans este mai frumos...mai magic...mai simplu.

Îmi place Soft Step pentru că au o sală modernă, unde paşii mei se împletesc, perfect, cu sunetul muzicii. Îmi place, pentru că antrenorii sunt foarte calmi, zâmbitori şi răbdători. Îmi place, pentru că, după câteva ore de dans la ei, simt cum m-am reîncărcat, cu emoţii pozitive, pentru o nouă zi din viaţă.

Soft step nu este doar un loc unde se ţin cursuri de dans...este mult mai mult! Este un loc în care se întâlnesc oameni cu aceeaşi pasiune, un loc unde zboară emoţii frumoase, zâmbete timide şi liniştitoare. Este un loc unde trupurile se întâlnesc, iar mâinile se unesc, pentru a forma cuplul perfect pentru dans

Soft Step este locul în care ochii vorbesc şi se înţeleg perfect, fără a fi nevoie de cuvinte. Este locul în care ritmurile muzicii îi duc pe oameni în lumi necunoscute, dar atât de frumoase...! Este locul în care fericirea se găseşte atât de simplu: în paşi de dans...

Sursă poză: www.softstep.ro

Niciun comentariu: