joi, 14 august 2014

Vara aceasta eu sunt actorul principal!

Vara aceasta m-am decis să îmi schimb garderoba. M-am decis, de fapt, să îmi schimb obiceiurile, să scap de defecte, să arunc frstrătile şi inhibiţiile pe geam. Am decis că, de acum, voi redeveni o "eu" nouă, mai bună, mai frumoasă, mai îngrijită, mai preocupată de aspectul meu. Vara aceasta, pur şi simplu, simt că este vara mea! Vara în care m-am schimbat, pentru totdeuna, în bine. Vara în care am învăţat să mă respect, să mă îngrijesc şi să mă răsfăţ aşa cum merit...nu mai vreau jumătăţi de măsură, ci vreau totul...întreg!

Am decis, aşadar, să îmi schimb garderoba, apelând la magazinul meu preferat, Miniprix! Îmi voi cumpăra cele mai frumoase şi mai ieftine haine şi încălţăminte de damă, pentru că îmi doresc, pur şi simplu, să strălucesc pe scena verii şi să devin actorul principal!
Sursă poză: www.miniprix.ro

Am găsit, printre multe alte rochii superbe, o rochiţă care mi-a furat inima...şi nu a mai vrut să mi-o dea! Este o rochie cu un imprimeu foarte frumos şi cu un model elegant în jurul decolteului. 
Vaporoasă şi cu un aer romantic şi elegant, rochia este perfectă atât pentru sejururile la mare, cât şi pentru plimbări în oraş, doar dacă purtăm şi o perche de pantaloni scurţi. Rochia, deşi este mai mult decât superbă, este ieftină.

Recunosc că mi-am cumpărat şi sandalele din poză, pentru că ador combinaţia aceasta. 

Îmi place foarte mult să cumpăr de la Miniprix, pentru că îmi găsesc o întreagă ţinută la preţ ieftin. Găsesc aici haine cu care fac furori pe oriunde mă duc şi, cum nu îmi permit să plătesc o avere pe ele, la Miniprix nu mai am grija banilor. Pur şi simplu, îmi cumpăr tot ceea ce îmi place şi îmi rămân şi bani.

Pentru a fi mereu la curent cu noutăţile de la Miniprix, mi-am descărcat, gratuit, aplicaţia miniPRIX din App Store sau G-Play. Acum, ştiu că nu mai pierd nici o ofertă şi mă pot bucura, oricând, de hainele care îmi plac!

Niciun comentariu: