duminică, 10 august 2014

Grădina trebuie iubită

Zi de zi, când luna adoarme
Iar soarele pictează cerul cu razele-i binefăcătoare,
În grădină, fericirea se aşterne, lăsând frumoase urme
Iar păsările se odihnesc, cântând cu vocile lor mistuitoare

Zi de zi, când luna adoarme
Eu mă trezesc mângâiată de razele bunului soare
De-ndată paşii mă îndreaptă înspre a mea magică grădină
Ea are grijă mereu de mine şi suferinţele mi le alină.

Florile mă îmbată cu al lor superb miros,
Iarba îmi masează tălpile duios,
Copacii mă îmbrăţişează şi mă adăpostesc,
Pacea din grădina mea nicăieri nu o s-o mai întâlnesc!

Azi este o zi specială pentru grădina mea
Vreau să îi fac o surpriză frumoasă
maşină de tuns iarba pentru ea voi cumpăra 
După ce o voi îngriji, grădina mea va deveni faimoasă!

De la O-mac am cumpărat totul pentru grădina mea
Şi tot ei m-au învăţat cum că am grijă de ea
Cu noua maşină de tuns iarba, o voi cizela
Apoi cu apă o voi hrăni şi cu iubire o voi îmbrăca.

Cu florile voi vorbi, apoi le voi mângâia
Le voi zâmbi şi le voi spune aşa:
Dragelor, sunteţi cele mai frumoase flori pe care le-am văzut
 Nici o altă plantă mai mult eu nu am plăcut!

Sursă poză: http://www.o-mac.ro
Tot de la O-Mac un trimmer am cumpărat,
 Datorită lui, gardul viu va arăta minunat!
Îl voi tunde, îl voi aranja şi îl voi alinta,
Toţi oamenii de frumuseţea lui se vor minuna!

Grădina mea zâmbeşte acum,
Florile şi-au ridicat petalele spre cer,
Iarba se bucură de noua ei tunsoare,
 Iar gardul viu se mândreşte cu a lui înfăţişare.

Grădina trebuie alintată şi iubită,
Altfel ea va dispărea, încet încet
Cu răbdare şi bunătate ea trebuie hrănită,
Doar aşa poţi vedea al naturii zâmbet!


Sursă poză: http://www.o-mac.ro

Niciun comentariu: