joi, 14 august 2014

O jucărie pentru copilul meu şi pentru...copilul din mine!

Când soarele m-a trezit cu razele lui pline de căldură, ochii încă îmi derulau, una după alta, imagini...imagini ce, pentru câteva momente, nu aveam nici o noimă...vedeam un copil...mai mulţi copii...un skateboard...mulţi copaci...era veselie. Joacă afară. Aer curat. De ţară. Linişte. Spulberată de râsete cristaline de copii. Era copilărie. Copilărie ca pe vremuri...

Stau, încă, în pat. Iar şi iar, imaginile mi se derulează în faţa ochilor...din ce în ce mai repede...din ce în ce mai multe...parcă văd un film...un film...filmul cpăilăriei mele...mă gândesc şi încep să îmi amintesc: îmi amintesc visul...visul! M-am visat pe mine copilă...am visat zilele în care mă jucam, la ţară, cu copiii...tocmai primisem, cadou de Paşte, role şi skateboard, de la...iepuraş! Noi, copiii, eram atât de fericiţi, încât am stat, zile la rând, afară şi am învăţat să mergem pe ele. Eu eram atrasă mai ales de skateboard. Pe role ştiam, deja, să merg...cu un skateboard, însă, nu mă mai jucasem...

Ce copilărie frumoasă...ce vis superb! M-a încărcat, pus şi simplu, de energie! De cum mi-am retrăit acele zile ale copilăriei, m-am hotărât să îi cumpăr, copilului meu, skateboard.
Sursă poză: www.bestkids.ro

Zis şi făcut, imediat am comandat skateboard-ul mult dorit...recunosc, a fost un cadou mai mult pentru sufletul meu ce tânjea să mai retrăiască, măcâar o clipă, acele momente ale copilăriei. Însă cea mai mare bucurie a mea a fost clipa în care copilil meu a primit cadoul. L-am văzut atât de fericit, ochişorii îi sclipeau şi, parcăm aruncau zâmbete şi etuziasm peste tot pe unde priveau...

Eu, şi mai entuziasmată, am mers, în parc, cu copilul şi l-am învăţat cum să folosească noul skateboard. Evident că m-am urcat eu prima pe el, pentru a-i arăta. Mi-a fost fricp sp nu se rupă însă nu am avut astfel de probleme. Ah, câtă fericire simţeam în suflet atunci când mi-am luat avânt cu noul skateboard al copilului. Şi al copilului din mine! Caţi fluturaşi au renăscut în stomac...simţeam, efectiv, că zbor. Că plutesc, Că renasc. Că redevin copilul de altădată. 

A trebuit, după un timp, să îi permit şi copilului meu să se dea cu noul lui cadou. Am fost foarte fericită atunci când am văzut că puiul meu a învăţat să meargă şi cu skateboard-ul şi că îi place. De atunci, săptămâni întregi a ieşit cu skateboard-ul, zilnic...

Acesta a fost cel mai frumos cadou pe care, de fapt, l-am cumpărat pentru copilul din mine...

Niciun comentariu: