duminică, 17 august 2014

Haine fericite

Întotdeauna mi-a plăcut să am hainele aranjate, călcate, frumoase şi îngrijite. Deşi niciodată nu am destul haine, oricât de multe aş avea, întotdeauna am grijă să ies din casă cu hainele păstrate foarte frumos.

De curând, mi-am cumpărat un aspirator de călcat cu generator de abur foarte util în orice casă. 
Sursă poză: www.philips.ro

Am ales acest frumos fier de călcat. Îmi place foarte mult culoarea lui şi faptul că este micuţ şi foarte frumos realizat. Este usor de folosit pentru că, faţă de un fier normal de călcat, cu acesta pot călca orice tip de material, în orice ordine, fără să mai pierd timpul pentru a-l regla.

Acum, nu mai există riscul de arde hainele, ele călcându-se foarte repede.
Recunosc că, prima dată m-a atras, al acest fier de călcat, forma lui armonioasă. Apoi, observând cât este de modern şi ce faiclităţi are, nu am mai stat pe gânduri şi mi l-am cumpărat.

O dată cu acest fier de călcat, am ales să îmi cumpăr şi câteva accesorii pentru a-mi păstra hainele frumoase şi curate.
Sursă poză: www.philips.ro

Mi-am mai cumpărat, aşadar, un aparat de curăţat scame. Pentru că am, în casă, o căţeluşp simpatică şi tare dragă, hainele mele rămân cu câteva fire de păr de le ea, pe care cu greu reuşesc să le îndepărtez.

Am fost foarte fericită atunci când am descoperit acest util aparat, pentru că am ştiut că, din acel moment, problema aceasta va dispărea la fel de repede precum vor dispărea şi firele de păr de pe hainele mele.

Acest aparat îndepărtează scamele de pe orice material, lăsându-l ca nou.

Lama lată permite acoperirea unei suprafeţe mari, iar cu ajutorul orificiilor de trei dimensiui, poate îndepărta orice fel de scame.
Pentru hainele delicate, aparatul este dotat şi cu un capac cu înălţime reglabilă.

Acestea sunt produsele pe care mi le-am cumpărat de la Philips şi, vă spun sincer, niciodată hainele mele nu au arătat mai bine! Aceste produse au devenit vedetele garderobei mele!

Sursă poză: www.philips.ro

Niciun comentariu: