joi, 14 august 2014

Rochiile sunt cele mai bune prietene ale femeilor!

Vară...rochii. Mare. Culori. Soare. Căldură. Vaporos. Uşor...vară...eleganţă.  Briză. Rafinament. Simplitate. Feminitate. Frumuseţe. Flori. Natură. Natural. Vară...rochii...Carmencita!

Vara, ador să port rochii! Rochii simple, albe, sau cu o singură culoare...rochii mulate, scurte. Rochii vaporoase, lungi, colorate. Rochii fără bretele. Rochii romantice. Rochii să fie!

Atunci când port rochii, mă simt liberă. Feminină. Frumoasă. Recunosc că sunt foarte selectivă şi pretenţioasă în momentul în care îmi cumpăr rochii. De aceea, aleg rochiile de la Carmencita. Au rochii ieftine, calitative şi, ceea ce îmi place cel mai mult, au diversitate...am de unde să aleg!

Îmi place să îmi cumpăr multe rochii de zi, iar astăzi vreau să îmi fac un cadou bine meritat: îmi voi cumpăra câteva rochiţe de la Carmencita.
Sursă poză: www.carmencita.ro

Rochia preferată este această rochie asimetrică din voal, extrem de frumoasă şi de interesantă, mai ales prin imprimeul frumos realizat dintr-o paletă de culori vesele şi calde.

Îmi place foarte mult faptul că rochia are fermoarul ascuns la spate, iar căptuşeala este din bumbac.

Ador faptul că, în partea de jos, rochia este asimetrică. Întotdeauna mi-au plăcut aceste modele de rochii.

De cum am văzut frumoasa rochiţă, am ştiut că noi două ne vom înţelege de minune şi mi-am cumpărat-o, fără să mai stau pe gânduri! Este cel mai frumos cadou pe care mi l-am făcut în ultimul timp şi sunt tare mândră de mine!


Înainte de a da comanda, m-am hotărât să îmi cumpăr şi o rochie de seară, pentru că niciodată nu ştiu când voi avea nevoie de ea.

 
Sursă poză: www.carmencita.ro
Am găsit o rochie de seară foarte frumoasă, cu broderie în partea de sus şi tulie în partea de jos. Îmi place enorm de mult culoarea rochiţei, ce îmi aminteşte de nemărginita şi misterioasa mare. Această rochie chiar are un aer aparte, misterios. Denotă eleganţă ş rafinament. 

Ador, pur şi simplu, broderia cusută manual, cu mărgele şi paiete! Broderia este realizată pentru toată partea de sus a corpului, astfel încât decolteul şi spatele sunt foarte frumos puse în evidenţă. De asemenea, apreciez faptul că fermoarul nu se vede (rochia se închide la spate).
 
Rochia este foarte frumos finisată şi îmi place foarte mult combinaţia dintre broderie şi tulle.
 
Cu această rochie, sunt sigură că voi atrage, într-un sens pozitiv, toate privirile, iar eu mă voi simţi ca o prinţesă!

Niciun comentariu: