duminică, 17 august 2014

Mancare pe gustul meu

Pentru că mi-am propus ca vara aceasta să slăbesc şi să adopt un stil de viaţă sănătos, îmi doresc să mănânc cât mai puţine prăjeli şi cât mai multe fructe şi legume, atât ca atare, cât şi făcute fresh, în casă. Pentru a-mi îndeplini această dorinţă, voi apela la ajutorul echipei de la Philips, de unde îmi voi cumpăra câteva produse necesare adoptării noii mele diete sănătoase.
Sursă poză: www.philips.ro

Am ales să îmi cumpăr vestitul Multicooker Philips, aparatul cu care pot găti, foarte uşor şi sănătos, diverse feluri de mâncare, cum ar fi: omletă, sarmale, somon, friptură.
De asemenea, pot face şi gemuri sau diverse dulciuri la fel de sănătoase şi de gustoase.

Multicooker  are 12 programe de gătit şi 22 setări de temperatură, pentru a pregăti o varietate largă de reţete.

Mulţumită tehnologiei de încălzire 3D, produsul încplzeşte uniform iar noi, dragele mele, putem uita de amestecat în mâncare!

Are un cronometru pentru presetare de până la 24 ore, ceea ce ne ajută să ne petrecem mai mult timp cu oamenii dragi sufletului nostru şi mai puţin timp în bucătărie - Multicooker va face toată treaba pentru noi!
 
Sursă poză: www.philips.ro
Pentru că ador sucurile de fructe şi de legume realizate în casă, mi-am cumpărat şi acest minunat storcător, ce nu trebuie să lipsească din nici o gospodărie!

Acest storcător este foarte uşor de curăţat, atât datorită tehnologiei QuickClean, cât şi datorită sitei de curăţare rapidă şi a recipientului pentru pulpă integrat.

Storcătorul are două viteze, pentru fructe şi pentru legume moi şi dure. Datorită faptului că storcătorul stoarce foarte mult din fructe sau legume, se pot prepara, foarte repede, până la 2,5 l de suc proaspăt şi sănătos.

Storcătorul vine, la apchet, cu o surpriză: o dată cu el, primiţi şi o broşură cu reţete pentru diverse sucuri.
 
Iată cum, cu ajutorul acestor minunate produse cumpărate de la Philips, am reuşit să îmi formez un stil de viaţă sănătos şi echilibrat, fără a lăsa deoparte savoarea alimentelor.

Sursă poză: www.philips.ro

Niciun comentariu: