luni, 18 august 2014

De acum, vorbeşti fără griji!

Observ din ce în ce mai multe familii care trebuie să facă sacrificii pentru a reuşi să se descurce în România. Din păcate, membrii multor familii cu copii - mama, tatăl sau, şi mai rău, ambii părinţi - sunt nevoiţi să plece şi să îşi lase copiii, pentru o lungă perioadă de timp, în grija rudelor. 

Pentru copii, mai ales atunci când sunt micuţi, această despărţire este foarte grea, lăsând urme adânci în sufletul lor. 

Am, într-un oraş de lângă Bucureşti, o finuţă de cinci ani, care îmi e tare dragă. Este lumina ochilor mei. Sora mamei ei are doi copii, doi băieţei, unul de 6 ani, iar celălalt de 9 ani. Aât ea, cât şi soţul ei, au fost nevoiţi să plece în Italia, pentru a se putea descurca cu banii. Pentru a le păutea oferi celor doi băieţei un trai mai bun. Pentru a le putea da şansa să facă o facultate. Pentru a-şi construi o casă. 

De când au plecat părinţii celor doi băieţei, am mers, mai des, pe la ei. Finuţa mea, cu părinţii ei şi cu baieţeii care au părinţii în Italia, stau în aceeaşi casă. Pe finuţa mea o vedeam veselă, jucăuşă, zâmbăreaţă, o vedea că îşi trăia copilăria. Însă băieţeii...era supăraţi, mereu îmi spuneau că le este dpr de părinţi, plângeau din orice, nu vroiau să se joace. Atunci când se jucau, se prefăceau că vorbeau, la telefon, cu părinţii lor. Atunci le mai revenea zâmbetul pe buze şi, parcă, puteam vedea, în ochişorii lor, o văpaie de sclipire. Obişnuiam să îmi încarc telefonul special pentru a le putea da băieţeilor şansa să îşi audă, pentru câteva minute, părinţii. Erau atât de fericiţi când vorbeau cu ei...! Însă creditul dispărea foarte repede. 

Am aflat, atunci, de re-incarcare.ro,  un site de unde pot reîncărca, online, telefonul şi, mai mult decât atât, beneficiez de bonusuri şi de reduceri.

Sursă poză: www.re-incarcare.ro

Atunci când am aflat de acest site, le-am spus şi părinţilor plecaţi în Italia. Le-am spus că le pot reîncărca, băieţeilor, cartela de Vodafone online şi că vor primi, printre altele, şi un bonus de 30 de minute (pentru minim 5 euro încărcaţi)
De atunci, părinţii plecaţi în Italia le reîncarcă, lunar, copiilor cartela (online) şi pot vorbi nestingheriţi.

De când băieţeii ţin legătura su părinţii lor plecaţi în Italia şi de când au posibilitatea de a vorbi mai des, sunt mult mai liniştiţi, mai fericiţi. Nu se mai supără atât de repede, nu mai plâng din orice şi au început să se joace din nou. Bineînţeles că le simt lipsa fizică a părinţilor, însă faptul că pot ţine legătura la telefon aproape zilnic, îi ajută enorm pe copii.


Este foarte important pentru copii să păstreze, într-un fel sau altul, legătura cu părinţii plecaţi în strainătate. Copiii cresc repede şi, atunci când sunt micuţi, au nevoie, mai mult ca oricând, de sprijinul părinţilor - atât cât aceştia îl pot oferi. 

Dragele mele şi dragii mei, faptul că, acum, puteţi reîncărca, online, cartelele persoanelor dragi ce au rămas în România, este un mare pas înainte pentru a păstra legătura cu copiii, cu rudele, cu părinţii voştri şi cu prietenii rămaşi în ţară. Totul este mai simplu, atunci când păstrezi legătura cu oamenii dragi!

Sursă poză: www.re-incarcare.ro

Niciun comentariu: