vineri, 15 august 2014

O vară plină de magie

Vara aceasta, cred în magie! În magia unui card croit pentru imaginaţia mea. În magia unui card care să îmi readucă speranţă, linişte, lumină în suflet şi pace în gândire. În magia unui card care să îmi aducă marea la picioare, care să îmi îndeplinească trei dorinţe şi care să îmi transforme lacrimile în zâmbete şi clipele grele în amintiri plăcute.

Pentru a-mi crea un astfel de card, m-am hotărât să îmi cumpăr o imprimantă de carduri.
Sursă poză: www.printcard.ro

Cu această magică imprimantă, îmi pot crea carduri ce au ambele feţe imprimate, aşa cum îmi doresc. În acest fel magia unui card, bineînţeles că se dublează. :)

Îmi place că această imprimantă are, gratuit, opţiunea de a imprima şi pe carduri reutilizabile. Astfel, pot spune, este ideală pentru persoanele care iubesc natura şi cărora le place să reutilizeze şi să recicleze lucruri.

Cu ajutorul acestei imprimante, un singur card se poate imprima, şterge şi reimprima de pâna la 500 de ori...aceasta este cea mai bună dovadă de magie curată!

Pentru a păstra magia curată şi frumoasă, am ales să îmi cumpăr şi o trusă de curăţare pentru imprimantă
Sursă poză: www.printcard.ro

Trusa conţine 10 carduri pentru curăţarea (şi, bineînţeles, pentru menţinerea magiei) imprimantei şi un creion de curăţare cap de imprimare.

Vara aceasta este magică...iar cardurile pe care le voi crea cu ajutorul imprimantei proaspăt cumpărate îmi vor aduce lumea magiei la picioare...de fapt, la degetul meu mic! Mai ştiţi, dragele mele şi dragii mei, când eraţi mici şi vă creaţi propriile carduri (sau bilete) pentru ca adulţii să poate intra la spectacolele pe care le organizaţi ]n propria cameră sau în sufragerie? Eu, atunci când realizam astfel de caduri pentru adulţi, le spuneam că sunt carduri magice şi că, fără ele, nu pot vedea magia ce va pluti în încăpere, o dată cu începerea spectacolului.

Acum, mai în glumă mai în serios, eu vă propun să uităm, pentru câteva clipe, de grijile zilnice şi să ne amintim de magia copilăriei, pe care o putem transpune, măcar pentru o zi, în lumea noastră...în lumea adulţilor. Cu ajutorul echipei Magicard, magia poate reveni în viaţa fiecărui adult, ajutându-l să îşi reîncarce bateriile pentru realitatea de zi cu zi, deseori mult prea grea pentru orice suflet...

Niciun comentariu: