duminică, 17 august 2014

Cadouri cu zâmbet

Ori de câte ori primesc cadouri promoţionale de anumite firme, recunosc că, pe moment, mă bucur însă realizez, la scurt timp după ce am primit acel cadou, că nu îmi va folosi la nimic sau că, şi mai rău, s-a şi stricat!
Mi-aş dori foarte mult ca, dacă firmele tot vor să facă astfel de cadouri promoţionale, să ofere ceva util şi ieftin. Ceva care să facă potenţialul lor client să se reîntoarcă la ei. Să cumpere de la ei. Să îşi amintească, cu drag şi pentru mul titmp, de firma ce le-a dăruit acel cadou. 

Din curiozitate, m-am uitat pe site-ul firmei Promotion, pentru a vedea cam cât costă micile cadouri promoţionale pe care mi le fac firmele. Şi, spre surprinderea mea, am găsit multe astfel de cadouri utile, frumoase, calitative şi ieftine!
Sursă poză: www.promotion.eu

Mi-a plăcut, foarte mult, această frumoasă şi haioasă cană, ce are puterea de a însenina dimineaţa oricui. Atunci când am văzut drăguţa cană, am zâmbit instantaneu şi am simţit cum optimismul şi buna dispoziţie îmi îmbată, pur şi simplu, sufletul, lăsându-l să vibreze, o dată cu zâmbetul ce mi s-a tatuat pe buze.
Mi-ar plăcea enorma să primesc un astfel de cadou promoţional. O cană zâmbăreaţă, haioasă, galbenă şi care să poarte numele firmei ce mi-a dăruit-o. Cu siguranţă că mi-aş aminti cu mare drag de acea firmă şi le-aş mai face vizite. Cu siguranţă acea firmă, pentru mine, nu ar rămâne în anonimatul trecutului!

Aceast gen de cadou promoţional ar sta, în casă, într-un loc în care cei care calcă pragul căminului meu vor putea vedea atât cadoul, cât şi firma ce mi l-a oferit. Pentru că această cană poate face, oricui, ziua mult mai frumoasă!

Sursă poză: www.promotion.eu
De asemenea, mi-ar plăcea să primesc şi un tricou damă aşa cum am găsit pe site-ul Promotion.eu
Consider că acest gen de tricou este potrivit pentru toate gusturile şi, dacă este personalizat cu sigla micşorată a companiei, aşezată într-o parte a tricoului pentru a nu deranja, cu siguranţă tricoul v fi purtat, iar oamenii vor afla de compania ce l-a dăruit.
Aceste cadouri mi se par frumoase şi utile. Utile atât pentru firmele ce îşi doresc reclamă, cât şi pentru potenţialii clienţi.

Atunci când firmele fac cadouri promoţionale, trebuie să se gândească că  ele vin dintr-un suflet, pentru alte suflete. Suflete ce îşi doresc să vibreze de fericire atunci când văd şi revăd cadoul primit. Nimeni nu trebuie să uite că, mai presus de reclama pe care firma o face oferind cadoul promoţional, acesta pleacă de la un om la alt om!

Sursă poză: www.promotion.eu

Niciun comentariu: