vineri, 15 august 2014

Tocurile sunt cele mai bune prietene ale unei femei...după diamante!

Vara aceasta îmi doresc să am cei mai frumoşi pantofi! Îmi doresc să mă reinventez, să îmi înfrumuseţez ţinuta, să devin mai feminină, mai elegantă şi...mai înaltă, cu ajutorul tocurilor! Nu degeaba se spune că "tocurile au fost create pentru ca femeia să calce lumea în picioare într-un mod elegant". 
Consider că, după diamante, tocurile sunt cele mai bune prietene ale unei femei! Atunci când port tocuri mă simt, într-adevăr, puternică. Devin, dintr-o dată, o femeie sigură pe mine, înaltă, frumoasă, zâmbitoare...atunci când port tocuri, devin o femeie pregătită pentru a cuceri lumea!

Sursă poză: Google Images; textul l-am ataşat eu
Întotdeauna am considerat că, fără pantofii potriviţi, ţinuta, chiar dacă este frumoasă, va fi o greşeală! Dragelor, la  walkin-incaltaminte.ro, vă puteţi găsi, repede şi ieftin, pantofii potriviţi. Marilyn Monroe spunea foarte frumos: "dă-i, unei femei, pantorii potriviţi şi ea va cuceri lumea!". Cred sincer că noi, femeile, avem nevoie de pantofi mai mult decât orice. Cum niciodată nu avem destui pantofi, avem, acum, ocazia să ne mai cumpărăm o perche, două...trei...de pantofi!

Sursă poză: Google Images
Aşadar, dragele mele, vă invit la o incursiune printre pantofii visurilor noastre!
Obişnuiesc să îmi cumpăr pantofi de la Walkin, pentru că aici găsesc modelele preferate, la un preţ foarte bun. 
Sursă poză: www.walkin-incaltaminte.ro

Aceasta este una dintre perechile preferate de pantofi. Exteriorul este realizat din piele mată. Doamenlor, pantofii aceştia sunt reduşi şi sunt atât de furmoşi, încât eu, una, nu le pot rezista! I-am pus, deja, în coşul de cumpărături online şi de abia aştept să atrag cât mai multe priviri cu ei!

Îmi place foarte mult încuietoarea care îmbracă atât de frumos glezna şi, de asemenea, lanţul auriu dă pantofilor o notă de eleganţă. Tocurile sunt, pe cât de furmoase, pe atât de comode, astfel încât picioarele se vor simţi răsfăţate şi admirate.

Acest model de pantofi merge foarte bine atât pentru ţinute office, cât şi pentru ţinute de ocazie sau, pur şi simplu, pentru o ieşire în oraş.


Sursă poză: www.walkin-incaltaminte.ro
Mi-am cumpărat şi aceste sandale cu toc, care mi-au furat inima cu tocul de 12 cm şi cu platforma de 5 cm. Mi-am dorit de mult timp sandale cu toc şi platformă şi, iată, le-am găsit...la preţ redus chiar!

Ador strasurile aplicate, pentru că ele denotă că femeia ce poartă aceste sandale este sogură pe ea, hotărâtă şi atentă la detalii. 

Nu-i aşa, doamenlor şi domnişoarelor, că vă doriţi să fiţi admirate, îndrăgite,  invidiate şi dorite? Vă invit să vă împrieteniţi cu tocurile şi să deveniţi mai sigure pe puterea voastră de a cuceri! Pentru că sunteţi frumoase şi pentru că puteţi să fiţi la înălţime!

Niciun comentariu: