sâmbătă, 16 august 2014

Vara aceasta îmi depăşesc limitele!

Vara aceasta, vreau să ating stelele. Vreau să îi zâmbesc soarelui. Vreau să vorbesc cu luna. Vara aceasta, vreau să mă plimb prin lumi neştiute, vreau să cunosc locuri nedescoperite, vreau să învăţ lucruri noi.

Vară. Plimbări. Inspiraţie. Bicicletă. Peisaje de neuitat. Mare. Mal. Valuri. Soare. Nisip. Scoici. Pescăruşi. Zâmbete. Nopţi nedormite. Zile fierbinţi. Seri răcoroase. Prieteni. Gară. Tren. Vacanţă. Concediu. Fericire...pur şi simplu, vară!

Simt că vara aceasta este vara mea! Vara în care las deoparte încărcătura negativă, fricile, lacrimile, supărările, oamenii ce mi-au făcut rău. Las deoparte tot ceea ce nu am reuşit să realizez şi o iau de la capăt. Iau, rând pe rând, fiecare dorinţă şi o transform, cu paşi mici dar siguri, în realitate! Trebuie să reuşesc! Trebuie! Se spune că, dacă "gândeşti în stil mare, vei primi în stil mare"...cu alte cuvinte, dacă mă gândesc că voi reuşi să îmi îndeplinesc fiecare dorinţă ce arde în sufletul meu de atâta timp, voi reuşi să îmi canalizez energia pe acea dorinţă, materializând-o în viaţa reală! Mai mult decât atât, dacă îmi voi imagina că dorinţa deja a devenit, în viaţa mea, realitate, îi dau un impuls pentru a se materializa mai repede.
Sursă poză: Google images. Aceasta este poza editată de mine.
Îmi doresc foarte mult să învăţ să merg pe bicicletă. Spre ruşinea mea, până la vârsta asta nu am reuşit să mă împrieten cu bicicleta. Am încercat să învăţ, însă, recunosc, mi-a fost frică să stau, pe bicicletă, mai mult de...câteva minute. Vara aceasta însă...îmi doresc mai mult de la mine! Mult mai mult! Îmi dorec să îmi depăşesc limitele, pentru că pot!

Sursă poză: www.biciclop.eu
Mi-am cumpărat, de la biciclop.eu, cea mai frumoasă bicicletă şi, împreună cu câţiva prieteni, am petrecut, în parc, zile întregi...în care mi-am învis, puţin câte puţin, frica de bicicletă şi m-am împrietenit cu ea. Acum...sunt cele mai bune prietene şi nu ne mai dezlipim una de alta! Am reuşit! Şi sunt tare mândră de mine! Iată că, aşa cum mi-am propus, vara aceatsa mi-am depăşit câtvea limite şi mi-am îndeplinit una din cele mai arzătoare dorinţe: aceea de a învăţa să merg pe bicicletă!
O dată ce m-am pbilnuit cu noua mea prietenă pe două roţi, am simţit că pot zbura, am simţit cum pot atinge, într-adevăr, soarele, stelele şi luna. Am simţit să pot descoperi o lume nouă, lumea iubitorilor de biciclete! Şi, recunosc, este o lume tare frumoasă...!

Niciun comentariu: