duminică, 10 august 2014

Camera mea este îmi este o oază de relaxare

Ador să îmi petrec o parte din timpul liber în camera mea. Am amenajat camera aşa cum îmi place mie şi...am învăţat-o să mă primească, mereu, cu braţele deschise atunci când ajung acasă, după o zi obositoare. 

Lumina este foarte importantă pentru a crea o ambianţă plăcută, atunci când am nevoie să mă relaxez în camera mea. Consider că o lumică caldă, plăpândă, care creează o atmosferă degajată, este o metodă foarte bună de terapie şi de relaxare.

De curând am auzit de Smart Lighting, un magazin online ce oferă soluţii şi produse pesrfecte pentru crearea unei ambianţe superbe cu ajutorul luminii.

Sursă poză: http://www.smart-lighting.ro



Când am intrat, prima dată, pe site-ul firmei, mi-a plăcut foarte mult interfaţa prietenoasă şi faptul că pot găsi produsele repede, fără a naviga mult pe site.
Produsele lor sunt superbe şi candelabrele m-au vrăjit, pur şi simplu, cu eleganţa, frumuseţea şi cu rafinamentul lor.
Aplicele şi veiozele mi-au plăcut şi ele în mod deosebit, pentru că pot crea, cu ajutorul lor, o ambianţă de poveste. 
Pur şi simplu, simţeam că m-am pierdut printre atâtea produse frumoase şi a trebuit să mă gândesc foarte bine ce vreu, de fapt, să îmi cumpăr...dacă ar fi fost după mine, aş fi cumpărat toate produsele şi le-aş fi folosit...pe rând! Însă, ca orice om normal, am fost nevoită să aleg.

Sursă poză: http://www.smart-lighting.ro
Pentru că vreau să îi dau camerei mele un aer elegant şi romantic, am decis să cumpăr o lustră din cristal bohemia care mi-a plăcut foarte mult. 
M-a surprins să aflu că transportul este gratuit şi nu am mai stat pe gânduri pentru a o cumpăra. 
Mi-am dorit să aleg un model clasic însă, totodată, care să surprindă plăcut. 
Luminozitatea, în cameră,  este foarte bună şi mă ajută, atunci când am nevoie de momente de relaxare, să mă detaşezze toate problemele.


  
Sursă poză: http://www.smart-lighting.ro

Mi-am dorit mult să îmi cumpăr şi o veioză şi, recunosc, a durat ceva timp până când m-am hotărât ce model îmi voi cumpăra...pentru că îmi plăceau fparte multe modele!
M-am oprit la o frumoasă veioză din crista bhoemia
Mi-a plăcut foarte mult paleta superbă de culori şi modul în care este finisată.
Nu am mai văzut un asemenea model şi, pentru mine, pot spune că această veioză este unicată.


Cu aceste două produse cumpărate de la Smart Lighting, ştiu că momentele de relaxare ce vor urma vor fi foarte frumos îmbrăcate de lumina caldă, liniştitoare şi romantică cu care veioza sau lustra îmi vor îmbrăţişa camera şi sufletul. 

Niciun comentariu: