sâmbătă, 9 august 2014

Un vis...

Plutind pe-un nor perfect rotund,
Trecând prin razele de soare,
Încet încet eu mă afund
Într-o mare de culoare...

Atât de mică simt că sunt
Încât şi iarba-mi pare mare,
O floare, iată-mi iese-n cale,
Şi îmi vorbeşte agale:

Draga mea, ce mică eşti!
Îmi pare că eşti pierdută...
Ca o steluţă tu sclipeşti
Ce cauţi într-o lume necunoscută?

Eu, speriată, îi răspund
Că sunt un om...ca orişicare
Şi, surprinsă, o-ntreb...cum oare
A ajuns să fie o floare atât de mare?

Sursă poză
Aflu, de la misterioasa floare,
Că am intrat într-o grădină magică;
 Un blestem a fost pus de către temuta vrojitoare
Ca tot ce este în grădină să devină de 10 ori mai mare.

Viaţa grădinii, astfel, a fost micşorată
Ea urmând să moară, dacă vraja nu este ruptă;
Eu, am aflat, am fost de vând purtată
Pentru a-i reda grădinii libertatea mult visată.

Dar cum pot ajuta, iubită floare? 
Cum pot rupe vraja mistuitoare?
Floarea, îngrijorată, îmi spune că nu este decât o singură cale:
În împărăţia Covera, draga mea, să te duci şi de acolo vei primi ajutoare!

Pe gânduri nici nu am stat
Drumul vântului eu l-am urmat
Iar când în împărăţia Covera am intrat,
Maşinile şi uneltele m-au condus chiar la împărat!

Sursă poză: http://www.covera.ro

Împăratul - un copac mare, în vârstă, frumos
Mă aştepta pe tronu-i grandios
Cu crengile-i puternice el m-a ridicat până la cer
Si m-a rugat să mă sperii, ci atentă să îl ascult:

Draga mea, tu eşti salvarea pe care grădina blestemată o aştepta
Ai sufletul bun şi blând, doar tu poţi folosi arma ce ţi-o voi da;
La o primă vedere, este o simplă stropitoare
Însă, fată frumoasă, ea nu poate fi folosită decât de un om su sufletul pur!

Te rog, ia arma şi, cât poţi de repede, întoarce-te şi rupe blestemul
Vântul te va purta în zbor, iar tu vei stropi întreaga grădină,
 Nu uita, draga mea, doar tu eşti omul
Care poate salva întreaga natură!

Pe aripi de vânt, am plecat din Covera
Şi am stropit grădina uriaşă;
De-ndată vraja s-a rupt, blestemul, pare-se, a dispărut

Eu, ca prin minune, m-am trezit în grădina mea...
...Oare a fost un vis sau totul a fost aievea?
Sursă poză: http://www.covera.ro

Niciun comentariu: